myNote

Salam Syawal

Posted on: September 16, 2009

kiyokoBerada di penghujung Ramadhan membuat aku rasa cukup sayu.. Cukup tak amalan aku. Berbaloikah puasa aku ? Adakah hanya lapar dahaga semata -mata. Berpeluangkah aku mengejar malam al-qadar, malam 1000 bulan. Ikhlas tak zakat fitrah aku and berjaya tak zakat yang aku bayar tu menyucikan harta aku (macam banyak sgt je harta aku). Semoga diterima semua amal ibadah kita. Yang penting bukan berhenti di Ramadhan ini sahaja. Tetapi perlu istiqamah selama-lamanya.

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan salam Aidilfitri, maaf zahir batin.. Kot-kot ade terkutuk, tersindir, terhina and macam-macam lagi la yang secara sengaja ataupun tidak sengaja, disedari atau tidak disedari. Lupakan dendam dihati, kite mulakan lebaran suci dengan seikhlas hati.. InsyaAllah..

Sesape yang duduk Sabak Bernam,or lalu Sabak Bernam, or singgah Sabak Bernam jemputlah datang ke rumah aku…Rumah aku kat Qtrs Guru, depan masjid Sabak tu.. Heheheh.(Aku ade tag kat Google map..hahahha.. :)). Bukan ape, kite eratkan silaturrahim dikalangan semua. And semoga hari raya ini sentiasa mendapat keberkatan Ilahi.. Korang kol dulu, nnt aku msakkan juadah. Kalau tak kol, bagi ape yang ade je..hoho…

Alfatihah buat mereka yang telah tiada. Semoga ditempatkan bersama para kekasihNya.

And for those yg drive, hati-hati dijalan raya, biar lambat asal selamat..Igt la org yg tersayang..

2 Responses to "Salam Syawal"

selamat hari raya! 🙂

Salam aidilfitri gak yonna

Leave a Reply

Catatan Nota

myNote

September 2009
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
